Laboratorijski ruksak za ispitivanje kvalitete tla - HI3896BP
- Postupci ispitivanja laminiranih polja
- Radni listovi laboratorijskih aktivnosti
- Torba za ruksak za lakši transport
Detalji:
HI3896BP je učionica u ruksaku! Obrazovni ispitni priručnik za ispitivanje kvalitete ruksaka u laboratoriju sadrži lekcije, aktivnosti i komplete za ispitivanje koji pomažu učenicima da shvate važnost uobičajenih parametara kvalitete tla. Koristeći kolorimetriju, turbidimetriju i izravno mjerenje, nastavnici i učenici mogu lako izmjeriti parametre kao što su dušik, fosfor, kalij, pH, EC, TDS i temperatura. HI3896BP isporučuje se sa svim potrebnim reagensima i opremom za obavljanje svake analize, a svi reagensi i puferi dostupni su pojedinačno kad ponestanu.
Hanna kompleti za kemijske testove i testeri za džepove koji su uključeni u ovaj laboratorij ruksaka pružaju nastavnicima dragocjen alat koji pomaže učenicima u rješavanju važnih problema vezanih uz kvalitetu tla i suvremene poljoprivredne prakse. Primjeri iz stvarnog svijeta pomažu studentima da shvate važnost makronutrijenata i drugih parametara u svakodnevnom životu. Učitelji su sposobni upoznati učenike s važnim kemijskim testovima za procjenu kakvoće i plodnosti tla i povezati ta mjerenja s načelima biljnog metabolizma.
Značajke na prvi pogled
Ispitivanja za sedam važnih parametara kakvoće tla
- Učionice mogu steći opsežno razumijevanje kvalitete tla mjerenjem ovih sedam parametara: dušika, fosfora, kalija, pH, EC, TDS i temperature.
Kompletna postavka ispitivanja
- Svi potrebni materijali nalaze se u kompletu za ispitivanje, kao što su pH ispitivač, epruvete, boce i paketići indikatora i reagensa te termometar.
Dostupni zamjenski reagensi
-
Nema potrebe za kupnjom novog kompleta kada su reagensi potrošeni. Reagensi i puferi za svaki parametar mogu se naručiti pojedinačno.
Sveobuhvatan obrazovni materijal
- Plan lekcija i komponente povezani su sveobuhvatnim priručnikom za učitelje koji uključuje informacije o svakom parametru, aktivnosti u učionici namijenjene upoznavanju učenika sa svakim parametrom i detaljnim postupcima ispitivanja na terenu.